NIESTRUDZONY NOWY TRAKKER

Wytrzymały, niezawodny, o dużych możliwościach przystosowania – wykonawca najwyższej klasy do najtrudniejszych zadań. To cechy nowego Trakkera, który otrzymał bardziej specjalistyczne właściwości:

  • kabina o nowej konstrukcji;
  • podwyższony komfort kierowcy;
  • nowe silniki;
  • zawieszenie pneumatyczne na osiach typu tandem z reduktorami w piastach kół w ciężarówkach 6x4 oraz 8x4 oraz ciągnikach 6x4;
  • betonomieszarka z przednimi i tylnymi osiami napędowymi i chłodzonymi powietrzem hamulcami tarczowymi o konkurencyjnej redukcji masy.

 

Trakker, terenowy specjalista.





Klasa sama w sobie pod względem komfortu.

Jakość życia typowa dla kabin samochodów stosowanych w transporcie dalekobieżnym jest uzupełniona przez cechy konstrukcyjne i materiały charakterystyczne dla samochodów stosowanych do prac budowlanych i ziemnych. Trakker łączy ergonomię i innowacyjność techniczną tak, aby wznieść się na wyżyny komfortu w grupie pojazdów terenowych.

  • Optymalna redukcja hałasu;
  • Wysoce skuteczny układ klimatyzacji;
  • Deska rozdzielcza odporna na zarysowania;
  • Centralny wyświetlacz wielofunkcyjny o dużej czytelności;
  • Przyciski sterujące na kole kierownicy do obsługi dekompresyjnego hamulca silnikowego, retardera hydraulicznego, radioodtwarzacza, tempomatu oraz skrzyni biegów EuroTronic;
  • Pneumatyczna regulacja położenia koła kierownicy;
  • Nowa, innowacyjna i łatwa w utrzymaniu czystości tapicerka;
  • Trzecie siedzenie pasażera dostępne jako opcja.





Samochód nie do zniszczenia

Jest to wydajny i bezpieczny samochód do pracy, zaprojektowany tak, aby sprostać z łatwością nawet najbardziej zaskakującym sytuacjom, niezależnie czy będzie to przewóz kamieni, betonu czy aplikacje takie jak pług śnieżny lub holowanie ładunków ponadgabarytowych.

  • Nowa, zmodernizowana osłona chłodnicy poprawiająca wydajność układu chłodzenia;
  • Stalowy zderzak składający się z trzech niezależnych części ułatwiających naprawę;
  • Trzy stopnie wejściowe do kabiny, najniższy zawieszony jest elastycznie i wykonany z plastiku testowanego w najtrudniejszych warunkach;
  • Światła sygnalizujące, że samochód pracuje;
  • Nowe lusterka zewnętrzne o poprawionej widoczności;
  • Sztywniejsze wsporniki lusterek wytrzymujące naprężenia i odkształcenia związane z eksploatacją w terenie.







Trwałość ponad wszystko

Szeroki wybór specjalnie zaprojektowanych komponentów: skrzyni biegów, mostów tylnych i osi zapewniający doskonałe dopasowanie poszczególnych elementów układu napędowego i realizację przewidzianych zadań samochodu. Począwszy od konfiguracji ramy aż do najdrobniejszego detalu – wszystko to potwierdza z jaką precyzją został zaprojektowany Trakker.

  • Manualne skrzynie biegów ze wspomaganiem;
  • Zautomatyzowane skrzynie EuroTronic;
  • Układ napędowy zaprojektowany tak, aby zagwarantować optymalne prześwity w zastosowaniach terenowych;
  • Tylne osie napędowe z pojedynczą i podwójną redukcją, wyposażone w blokadę mechanizmów różnicowych;
  • Reduktory planetarne w piastach kół zwiększające trakcję kół;
  • Stalowa rama o wysokiej granicy plastyczności.







Najnowocześniejsze silniki

Wydajne, przyjazne dla środowiska i niezawodne silniki o przebiegu momentu obrotowego idealnie dopasowanym do jazdy w warunkach terenowych przy niskim zużyciu paliwa:

  • Silniki Cursor 8 oraz 13, Euro 5 SCR;
  • System SCR (Selektywna Redukcja Katalityczna) eliminujący składniki toksyczne ze spalin, spełniający normy Euro 5;
  • Pompowtryskiwacze i turbosprężarka z turbiną o zmiennej geometrii;
  • Silniki o pojemności skokowej 8 oraz 13 litrów;
  • Moc od 310 do 500 KM;
  • Moment obrotowy od 1300 do 2300 Nm,